Bok-gi-bort hos Balder


Jeg vil gjerne reklamere for Balders Bokblogg. Balder går i 5.klasse og skriver om bøkene han leser. Veldig praktisk for meg å lese om hva unger på den alderen liker, i tillegg hender det at han leser noen av klassikerne som jeg leste som liten også. Nå feirer Balder at han runder 100 innlegg og gir bort 3 bøker.


Mitt eget leseprosjekt går litt saktere nå, det er så mye annet som foregår at det ikke blir tid til noe annet enn lydboka på banen.

Oktober:
54. bok: Karin Fossum: Varsleren. - Lydbok. Bra.
55. bok: Haruki Murakami: Trekkoppfuglen. - Tja, mulig denne må leses om igjen en gang.
56. bok: Synnøve Eriksen: Første møte. - Dårlig.
57. bok: Mark Haddon: Noe til besvær. - Lydbok, morsom.
 
November:
58. bok: Daniel Glattauer: Mot nordavinden - Tja, periodevis morsom, mest kjedelig.
59. bok: Sue Monk Kidd: Bienes hemmelige liv. - Lydbok, bra.
60. bok: Knut Hamsun: Pan. - Lydbok, tror det hadde vært en bok som egner seg bedre for egen lesing.
61. bok: Knut Hamsun: Markens Grøde. - Lydbok. Veldig bra. Hvorfor har jeg ikke lest denne før?
 

Kommentarer

Populære innlegg