Omatt og omatt



Jeg har tendenser til å være temmelig ensporet. Finner jeg noe jeg liker så er det plutselig slutt på å prøve nye ting, da fortsetter jeg til alle rundt meg blir lei og jeg har brukt opp alle jeg kan gi til. Da må jeg finne noe nytt jeg kan plage omgivelsene med.
Begynner snart å gå ut av tellinga over antall luer av denne typen jeg har strikket, men det er jo så grei t-banestrikk, man slipper jo å tenke. Mulig jeg klarer å strikke den mens jeg sover også?

Det hender jo selvsagt jeg klager litt over manglende interesse fra mine barn når det gjelder bruk av alt det jeg lager, men av og til overrasker de, slik som da vi skulle ta bilde av disse luene. Da brukte lillesøster - helt frivillig - denne ponchoen. Den er riktignok ikke helt ferdig, er litt usikker på om den noengang blir ferdig, motivasjonen for blomsterhekling forsvant, men den kan heldigvis brukes likevel.


Er ingen jenter tilgjengelig så må juniorhobby også stille som modell, men jeg synes kanskje denne ble litt feminin til ham....
Selv likte han ikke lua fordi den var brun, han ville helst ha den rosa. :-)

Kommentarer

  1. Veldig fine luer, da. Skjønner hva du mener med å få dilla på noe! Har jo dilla på hekleluer for tida. Prøver også å finne mottakere!

    SvarSlett
  2. Flotte luer, og det er nå deilig og strikke noe man både vet man kan og som blir vellykket :-)

    SvarSlett
  3. Har også et par av disse luene på samvittigheten! Fine er de, og ikke minst et greit ta med seg strikketøy!

    SvarSlett
  4. Åh så utrolig flott lue :)

    SvarSlett
  5. neimen så skjønne luer! du jeg lurte på en ting. jeg er på jakt etter noen som kan strikke sånne ullsokker med fint mønster til herre, kan du det og hva ville du tatt i pris?

    Klem fra Yvonne

    SvarSlett
  6. Så kjempefine luer!! Og nydelig ponsjo :) Jeg må visst kikke litt mer rundt på bloggen din. Lenge siden jeg hadde meg en hobby-surfe-runde. God adventstid!!

    SvarSlett
  7. Takk alle sammen!

    Talentina:
    Jeg er veldig dårlig på sokker med mønster, de blir aldri ferdige. Har du sjekket epla.no?

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg