Hey, nå skal vi bare ta noen bilder unger


Ungene begynner å bli ganske lei vant til å være strikkemodeller.
Den største utfordringen er at juniorhobby helst kaster seg fram mot kameraet og vil se bildet før jeg rekker å ta det.

Tja, ikke så vellykket. Så vil lillesøster ta litt bilder, jaja, vi kan jo like gjerne prøve det.


Pent bilde av skjerfet.


Tja, man kan jo se antydningen av en lue.
Vi får prøve juniorhobby igjen, heldigvis liker han rosa.
Men han skal få slippe å bruke den i barnehagen altså. :-)


Samme lue som før, denne gangen i Alaska.

Kommentarer

  1. Flott lue!! Og det er så greit å strikke luer. For de siste årene har det vært kult og flott med luer blandt ungdommer.

    Klem fra meg :-)

    SvarSlett
  2. Artige unger, og flotte bilder!! Pent skjerf :)

    SvarSlett
  3. He he, jeg kjenner til det med å ta bilder av barn som skal se bildet før det er tatt!

    Lua er kjempefin! Så godt å strikke opp noen luer fremover.

    SvarSlett
  4. At ungene begynner å bli lei av å være strikke modeller jeg jeg også veldig til..Har en datter som er begynt å nekte plent, så nå er det veniner og deres barn som må være modeller for meg:9 Ja,ja de blir vel lei en dag de også:O)

    Det var en flott lue su hadde strikket og noen morsomme bilder

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg