Adventsgaver siste uke


Nei, jeg fikk ikke ei strikking hun var lei av nei :-) Jeg fikk derimot 3 nøster Karisma i en helt super farge, mørk gammelrosa, så jeg måtte legge opp til ei lue til meg selv med en gang. Elg- og pinnsvinpepperkaker ble laget i dag, så de er allerede tatt i bruk. Det må derimot ha skjedd en glipp denne uka, sjokoladen rakk å bli med på bildet, det kommer nok ikke til å gjenta seg (om det dukker opp mer sjokolade mener jeg).


Å, mamma! Disse var nydelige!

Ja, det syntes også storesøster, så det var bare så vidt jeg fikk snappa dem ut av hendene hennes og lagt den på et lurt sted slik at jentene ikke får brukt dem opp.

Tusen takk, Frk.Badegakk!
Og hvis du lurer på hvorfor jeg er så glad for de garnnøstene jeg har fått av deg så kan du ta en sjekk på fargepalletten min under (ja, jeg var på fargeanalyse en gang i tiden, har riktignok ikke brukt det til noe fornuftig ennå). Til å ikke kjenne meg spesielt godt og heller manglende fargehint, så må jeg si du har truffet temmelig bra.


Og hvis noen lurer på de heftige gavene, så er jeg med på en julekalendervennbytte som ligger litt over i pris enn den på f.eks.Hobbyboden.

Kommentarer

  1. Er du sommer???
    Flotte gaver, spennende med slik kalender;)
    Flott lue under her også!

    Håper du har gode dager, her forlater prinsen oss imorgen, så da tilbake til hverdagen;)
    Ha en fin luciadag og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Takk.
    Ja, jeg er visst sommer :-) Men jeg husker at det var veldig tvil om jeg var sommer eller vår(?) så fargepalletten er visstnok tvunget litt over i vår.

    SvarSlett
  3. Fine gaver fra adventspakken din:) Så flotte farger du har i paletten din:)

    SvarSlett
  4. Wow for enn flott fargepalett ! Mine farger jo !

    Jeg er sommer som "går mot" våren. ;) Og jeg bruker min mye.

    SvarSlett
  5. kjempe fine ting du har fått! Jeg må bare innrømme at jeg skal forsøke meg på en slik lue etter jul;) De er jo vakre;) Er Karisma et garn du anbefaler?

    SvarSlett
  6. Flotte gaver! Jammen har hun truffet bra på fargene, ja.

    SvarSlett
  7. Ååååå! så gøy å se at det traff så bra!!! Da har jeg faktisk litt gavegehør da!=D Stas!=DDDD

    SvarSlett
  8. Jeg mente fargegehør men jeg er litt hjernedød i dag. Tilgi meg=P

    SvarSlett
  9. wow - ser ut som vi har samme farvepalett. Den hadde jeg helt glemt, nå skal alt det svarte ut fra skapene mine, i hvert fall skal her fylles på med friske blå og grønne farver.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg