tULLiBaLL har åpnet


Kaos og Månestråle startet å farge garn i de nydeligste farger.
Og i vinter var jeg så heldig å få ei hespe (heldigvis ferdig oppnøstet :-) Ullent: 100% merinoull (jeg tror ihvertfall det er det) av Kaos mot at jeg strikket en prøvelapp.
Det var ikke bare bare. Dama mente jeg skulle strikke på pinne 2! Jeg har da ikke pinne 2 i samlingen min, så jeg måtte ut i nabolaget å få lånt meg en pinne.


Jeg er ikke sikker på om jeg har lyst til å inrømme det offentlig, men det ble veldig pent og jevnt med pinne 2....

Så for å drive litt reklame: Butikken finnes på http://tull-iball.blogspot.com/


Hva jeg skal bruke resten av nøstet til?
Ikke sikker, hittil står det som pynt på peishylla :-)

Kommentarer

  1. Lekker farge og garnet så godt ut.må inn å se;)
    God helg og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Lekker prøvelapp:) Ja, dette kan fort bli favorittgarn det, og garnet man kjøper når man skal skjemme seg bort litt (jeg har allerede kjøpt ett :))

    SvarSlett
  3. Jeg tørr nesten ikke går inn på bloggen, av frykt for å bli blakk!
    Utrolig mange flotte farger, så det blir nok noe handling derfra...

    SvarSlett
  4. Hva? Har du ikke pinne 2 i samlingen? Sjokkerende!

    SvarSlett
  5. Det garnet håper jeg å få prøve en gang også:)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg