Paris

Har hatt ei flott uke i Paris. Selvsagt ble dagene tilbrakt inne i et nitrist lokale uten vinduer :-) Spiste croissanter til det tøyt ut av øra, det ble litt vel mye av det til frokost, så det var godt å komme hjem til grovbrødet. Og så hadde de te med sjokolade og mynte - den smakte forresten ganske fælt :-)

Nå har franskmennene litt annen døgnrytme enn meg. De starter arbeidsdagen i 9-9.30 tida og holder på til utover kvelden og selvsagt en lang lunsj. Men de har faktisk 35 timers jobbuke og 5 uker ferie, så det er ikke bare nordmenn som jobber lite. Det ble en del TV på kveldene og siden jeg ikke kan fransk så ble det tyske TV-kanaler og amerikanske filmer dubbet på tysk :-)

Notre Dame:


Louvre:

Og jeg har selvsagt lest "DaVinci-koden" så jeg måtte bare ha bilder av pyramiden :-)
Hadde selvsagt glemt mansjettknappene mine, men jeg hadde med svart garn og heklekrok :-) Så det ble ordning på problemet, fine er de ikke, men mot den grå skjorta så gjorde de nytten uten å stikke seg ut.

Kommentarer

Populære innlegg