Flere pannebånd :-)

Minstejenta skal bytte barnehage og i den forbindelse tenkte jeg å kjøpe en gave til damene på avdelingen. Vin, sjokolade eller.... Vel, overraskende nok så fant jeg ut at pannebånd i ull trenger de nå til vinteren :-D
Så da blir det pannebånd. Skal ha 5 stk og er egentlig godt igang. Har heklet 4 pannebånd nå - men mangler kant rundt og dekor. Siden de er i forskjellige farger så tenkte jeg å ha felles farge på kantene rundt, tror det blir hvit (siden jeg har liggende en del nøster fra før)

Avdelinga heter Maurtua (regner selvsagt med at ingen derifra leser dette :-) så jeg tenkte å dekorere dem med maur, enten i stoff eller brodere eller kanskje gidder jeg ikke det i det hele tatt :-) Får se hvor god tid jeg får.


De røde er heklet med Gjestal Classic Superwash (enkel tråd), de blå i Viking Superwash (dobbel tråd).

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg