Flagrende gevanter i Drops Delight


Enkelte ting har jeg ikke helt sansen for, morsomt å hekle, men nei, ikke noe for meg. Selvsagt, det blir ikke bedre av at str XL skviser seg inn i str M for å ta bilde. (Modellen streiket igjen, men hun godtok å ta bilder.)


Mønster: Escapade
Garn: Drops Delight, brukte fargene i mønsteret
Heklekrok: 4 med mer


Og for å ikke forvirre folk fullstendig, det er snø og ikke så grønt i Oslo nei. Jeg fant igjen dette innlegget under upubliserte, så det er nok et par år siden bildene ble tatt.

Kommentarer

  1. Så hyggelig å se deg på bloggen igjen. Er en stund siden jeg har vært innom nå. Du er så flink til å hekle altså. Har liksom ikke helt slått an heklingen hos meg.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg