Lærergave


Enda et skoleår er over og vi er klar for en lang og herlig sommerferie, der vi skal få tid til å gjøre alt vi ikke rekker resten av året. Særlig....

Verdens beste lærer skal ikke følge lillesøsters klasse videre opp til 5. klasse, men starte med 1. klasse igjen. Kjempetrist synes vi (jeg er jo ikke noen spesiell emosjonell type, men jeg grein jeg også på avslutninga). Lillesøster syntes derfor det var på plass med en ekstra fin gave. 

Lillesøster og jeg har jo for lengst inngått et designsamarbeid. Hun tegner og finner farger, jeg utfører. Resultatet denne gangen var et penal og et par grytekluter i glade farger.







Både penalet og gryteklutene er heklet i Drops Paris.




Kommentarer

  1. Fine gaver! Og gøy at dere samarbeider om design og farger. Da blir det ekstra personlig.

    Samme her, Klumpen mistet alle lærene sine, så det blir nye i 5. klasse. Kjekt å vise at man setter pris på jobben de har gjort, så det ble noen gaver her også. Selv om avkommet syntes det var DØDSFLAUT! å måtte overrekke dem, hehe.

    SvarSlett
  2. Så flott gave! Dere er et bra design- og fargeteam! :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg