Bamselue



Jeg er i tantemodus, med en akutt lyst til å strikke babystæsj.
Inne på en diskusjonsgruppe på Ravelry ble dette mønsteret foreslått som småstrikk i mai og jeg falt pladask.
 
Fordelen med å ha et lite garnlager er jo selvsagt at når man plutselig bestemmer seg for å starte, så kan man starte med en gang. (Viktig å ha gode argumenter i bakhånd når garnlageret bare eser ut.)
 
Mønsteret er Bearly Bonnet by Pure Stitch og det finnes både på dansk og engelsk. Jeg strikket i Drops Alpaca.
 

Jeg heklet snorer ved å først hekle luftmasker og deretter en kjedemaske i hver luftmaske.
 


Kommentarer

  1. Kjempefin lue! Kjekt med slik småstrikk, og så morsom gave! Jeg har akkurat lagt opp et par pulsvarmere.

    Ønsker deg ei fin uke!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så søt! :) Ja, et "lite" garnlager er veldig kjekt å ha ;)

    SvarSlett
  3. Søt lue! Jeg kom ikke så langt i mai, men bamseluer kan vel strikkes i andre måneder også. Kanskje.

    SvarSlett
  4. Knallsøt! Jeg har alltid barselgaver i blikket, og denne kom på lista.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg