Klar for sommeren?


Det var ikke akkurat vårstemning da vi våknet fredag morgen, men det forhindrer ikke at man drømmer om sommer og sol.

Jeg har heklet solgul bikini.


Ikke til meg selv altså! Men jeg vurderer om jeg kanskje skal hekle meg en bikinioverdel. Trusa står jeg over, for å få den tett så blir den temmelig kompakt, litt sånn pansertruse.  

Bikinien er heklet i bomullsgarn, så den er nok mest egnet til å ligge på stranda og ta seg ut. Å få tørket den etter et bad tar nok en evighet, med nedkjølt underliv og potensiell blærekatarr.

Bikinien er heklet i Safran med krok nr 2,5. Mønsteret er fra Drops. Toppen er morsom å hekle, trusa litt mer kjedelig (fastmasker på krok 2,5 tar tid). Vær oppmerksom på heklefastheten, det skal være tett.


Vel, imens kler vi på oss 3 lag med ull under fotballdrakta og prøver å holde varmen. 



Kommentarer

  1. Den var fin! Solgul safran er så flott (har strikket noen småplagg i den fargen). Jeg er imponert over at du har heklet en hel bikini. Tror jeg hadde satset på bare toppen, men ikke til meg selv altså, det er nok litt for mye frontparti her til det :p

    SvarSlett
  2. Imponerende arbeid, og kjekt at det er noen i rette alderen som bikinien passer til. Den er jo fin! Ja, den våren lar visst vente på seg. Fyrer i ovnen i dag, jeg da.

    Men, ha en fin mandag!

    Klem

    SvarSlett
  3. Flott arbeid du gjør. Fin bikini. Er nok ikke til meg heller. Må nok ha noe som løfter litt.
    Klem

    SvarSlett
  4. Ja, det var et sjokk å trekke opp rullegardinen fredag morgen! Godt at det forsvant like fort som det kom.

    Lekker bikini! Hvis værgudene holder det de har lovet så kan det kanskje bli bruk for den snart. :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg