Er du i Bergen i helga?


Juniorhobby elsker dusker (eller pomponger eller hva man ønsker å kalle det). De siste ukene har han hatt en ekstrajobb for pinneguri og laget dusker. Er dog litt usikker på om hun fikk alle han laget eller om han gjemte unna en del.


Tiblia, Viitre, Malsen og mor og Pinneguri arrangerer Strikkestas 21.-22.mai.
Mellom 10 og 15 på lørdag og 12 og 16 på søndag åpner de dørene til Galleri 77 i Gågaten, Strandgaten 77. Rett over kafeen Dromedar.
Her selger de garn, pinner, strikkebager og annet strikketilbehør.
I tillegg skal Pinneguri holde mini-klippekurs, klipping i strikketøy uten symaskin, 10-15 minutter: lørdag kl 12 og søndag kl 15.

Og hva de skal med alle duskene?
Er ikke helt sikker, men antar de skal brukes til pynt? Eller "snøballkrig"?

Kommentarer

  1. Skulle så gjerne vært der.....
    Håper det kommer referat.

    God helg fra Ingunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg regner med at de som er der legger ut et referat og noen bilder. Jeg skal heller ikke dit.

      Slett
  2. Jeg skulle ønske jeg var i Bergen, men lommeboka mi synes det er helt greit at jeg ikke er der.

    SvarSlett
  3. Så spennende med alle duskene da :)

    SvarSlett
  4. Dusker er gøy! Spennende hva de skal bli til. :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg