BB-8


BB-8 er den nye droiden i den siste Star Wars filmen. Jeg har ikke sett filmen selv, men antar at jeg kommer til å se den etter hvert. Eller i hvert fall sitte i samme sofa og hekle, mens juniorhobby ser den.

Men selv om man ikke ser filmen er det ingen problemer å hekle noe derifra, det finnes masse bilder og mønster på nettet av BB-8, også av heklede luer.

Denne er heklet i bomull siden mottakeren ikke tåler ull. Jeg bruker samme mønster som for alle luer hekler, men det finnes mange mønster på nettet hvis du trenger det.

Kommentarer

  1. Jeg er for gammel til denne verdenen, men kan jo se at dette er populære luer. Fint hekla er den også. Denne blir nok satt pris på. Tipper du får ønsker eller bestillinger.

    God tirsdagskveld fra Ingunn

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg