Årets husmorhelg

Baren i toppetasjen serverer veldig gode mojitos.

Forrige helg var det klart for årets husmorhelg på Q33 på Økern. For oss som bor i Oslo er det litt morsomt å se ansiktsuttrykket til venner og kolleger når vi forteller at vi skal tilbringe helga der. Har du aldri vært på Økern så er det vanskelig å beskrive hvor nitrist det er der. Hotellet i seg selv er fint da, så det er helt greit når man allikevel skal tilbringe hele helga innendørs i en varm konferansesal ikledd flere lag med ull og med litt dårlig luft.


Jeg skal aldri gjør narr av The Gathering mer.

Etter mange år på strikketreff kjenner jeg at jeg begynner å bli litt ferdig med store treff, men så er det noe med å treffe strikkevenner fra hele landet. Det er jo ikke rart det er gøy på treff når den første personen jeg møter i det jeg kommer inn døra er den sprudlende Renate fra Narvik. Det er for øvrig min poncho hun prøver, litt stor for å si det mildt.

Renate prøver ponchoen min.



Lørdag var det klart for foredrag med Arne & Carlos. De er utrolig sjarmerende og morsomme. Så har du muligheten til å gå på et foredrag med dem, så grip sjansen.


Siw og Kari som står bak garnet Tulliball er ikke så veldig aktive lengre, men de hadde farget opp 250 hesper til dette treffet. Det er alltid gøy å hjelpe til å selge dette garnet, hespene går unna i rekordfart. Men selvsagt når man kun får kjøpt garnet annethvert år, så gjelder det å hamstre.

Ellers var det mange andre fine salgsboderder også. Deriblant Lykkesau med egenprodusert garn, Norne Yarn og MarionR.

Jeg holdt meg steinhard og begrenset meg kraftig når det gjaldt shoppingen. Kun et nøste med regnbuefarge og glitter fra Garnkurven.


Eller begrense seg og begrense seg....
Snella&Petronella hadde jo salg på gamle knapper som ikke er i nettbutikken lengre.


Renate har for øvrig en flerbrukskjole til salg.
Kan brukes som kjole, genser, saggebukse, skjerf, bolero, star WARs kostyme.


Lese mer om treffet?
Da kan du ta turen innom Monstermønster, Heidi, Gry Hege, Grete, Laila, Annepålandet og sikkert flere, men det var disse jeg fant akkurat nå.

På instagram kan du sjekke ut #Oslostrikk2016 der ligger det masse bilder fra treffet.

Kommentarer

  1. Ser ut som dere hadde riktig å kjekt da :)

    Ønsker deg en flott palmehelg!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg