Skappel i bevegelse

 
Jeg er aldri kjapp til å hive meg på trender, stort sett gjør jeg ting lenge etter at alle andre er ferdig med en trend. Eller som jeg pleier å si; i det jeg oppdager en trend så er den allerede over.
 
Jeg hadde aldri noen intensjoner om å strikke en Skappelgenser fordi:
1. Det er kjedelig å strikke, har gjort det før, trenger ikke gjøre det igjen.
2. Den var ukledelig på 80-tallet og enda mindre kledelig til meg nå.
 
Men selvsagt når ungen frivillig er med i garnbutikken uten å stønne over hvor kjedelig det er, så er det lett å la seg rive med når hun finner det dyreste garnet i butikken og ønsker seg genser.....
 
 
Men så var det dette med bildetaking da, en strikkeblogg uten bilder er jo temmelig bortkastet. Så ungen kommanderes ut slik at jeg kan ta bilder. Både modell og fotograf mangler litt talent så bildene ble noe som dette:
 
 
Noe kjedelig og oppstilt.
Så da får jeg heller bruke de bildene der ungen er lei og mor løper etter og knipser.




 
Genseren er forøvrig strikket i Skappelgarn Myk.
Godt og mykt garn som ikke klør, men er tydeligvis alt for varmt for denne årstiden, for ungen bruker selvsagt ikke genseren.

Kommentarer

  1. Deilig genser i godt garn!
    Den blir deilig utover nå når hun kan kaste jakka :)

    SvarSlett
  2. Flotte farger!
    Sånn er det her og - jeg strikker og håper i det lengste at ting skal bli brukt også etter bildetakning...
    Får håpe den blir en favoritt til høsten ;)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg