Blå sinnafugl


Bursdagslueprosjektet mitt har gått over all forventning dette skoleåret, så det er vel på tide å flashe en del av de luene som ikke har havnet på bloggen hittil - derav den veldig grønne bakgrunnen. Greit at det er vår i Oslo, men så grønt er det ikke ennå.

 
Jeg har prøvd å få til flest mulig forskjelige luer, slik at alle har hver sin spesielle. Akkurat det ble litt problematisk utover året, så det har blitt en del like. Men for førsteklassingene så tror jeg kun at jeg har lagt to like.
 
Juniorhobby har faktisk syntes det har vært stas å gi bort luer, han har ikke en eneste gang spurt om å gi noen annen gave.
Den ene bursdagen kom litt brått på, dvs. mor visste om den på forhånd, men juniorhobby var ikke klar over den før dagen før og da lo han godt ved middagsbordet og sa:
- Mamma, nå må du strikke fort!
 
I akkurat det tilfellet hadde mottakeren fått ei lue i julegave og da synes til og med jeg at det kan bli litt for mye, så han fikk en annen gave til bursdag.

 
Det som har vært aller mest stas for mor er at jeg dette året har opplevd å få sms med bilde og takk for gaven! Det får jeg aldri når vi gir bort leker.

 
Blå angry bird er heklet over samme lest som de andre, men med litt variasjon på nebb og øyne.
 

Kommentarer

  1. Kjempe fin lue. Du er virkelig luemester nr 1 altså. Dette er jo perfekte gaver og skikkelig morsomt at barna ser ut til å mene det samme.

    SvarSlett
  2. Skjønner godt at folk setter pris på disse gavene. I hvertfall når du tydeligvis har så god oversikt over hva som er populært hos målgruppen, OG er flink til å få luene til å se skikkelig proffe ut :D

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg