Stylingproblemer

Den siste uken har vært full av sol og snøen forsvinner i rekordfart. Jeg er klar for vår og i går kjøpte jeg nye kule lilla joggesko (altså jeg jogger ikke, men de er fine å gå i til og fra jobb).

Tenkte jeg skulle legge ut litt vårlig inspirasjon på hodeplaggfronten, greit å hekle noe annet enn tykke ulluer også, men jeg ser jeg sliter litt med stylingen.

 
Vind i håret og kul sommerhatt fra garnstudio.
 
 
Eh, nei. Kanskje det var vinden som manglet? Prøve med vifte neste gang? 
Burde definitivt hatt en selfiestang.
 
 
Får prøve kontoret slik at en kollega kan ta bilde.
 Det gule lyset gjør ihvertfall at jeg ikke ser hvitblå ut i trynet.
 
 
Prøver med ny modell. Var det fotografen eller modellen som ikke klarte å stå i ro? Ikke greit å ta bilder med latterkrampe. Lysrørene på printerrommet gir ihvertfall en grell glorieeffekt.

 
Pen dame, vind i håret og blonder på hodet. Mønster her.
 
 
 Lett og luftig sommerhatt kombinert med ullgenser og skjerf?
Hey, jeg har ihvertfall hvitere tenner enn dama på dropsbildet.

Kommentarer

  1. Wow så flink du er da. To stilige hatter. Klar for sommer og sol du nå.
    Klem

    SvarSlett
  2. For noen stilige hatter! Dette var noe å møte våren med. Joggesko er tatt i bruk her også de to siste dagene. Helt utrolig så lett jeg ble på foten etter mange måneder med vintersko.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Utrolig morsomt innlegg! Ja, den stylinga kan være vanskelig noen ganger!

    SvarSlett
  4. Artig innlegg, og for noen hvite tenner du har :-)
    Ser ut som du har testheklet en del så langt i år!

    SvarSlett
  5. Synes du er flink til å style, ble fine bilder og et morsomt innlegg. Ha en fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  6. Eg ler! Du er herlig! (Eg trur for øvrig det er bakgrunnen som er problemet. Du treng ei strand).

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg