Blomsterluer


Rett før jul dukket det opp to bursdagsinvitasjoner til lillesøster, selvsagt samme dag og til og med overlappende bare for å gjøre det enkelt.
Litt lei av Minions og litt hektisk som det pleier å være før jul måtte det bli noen luer som gikk superraskt å hekle.
Kjøpe gave for å gjøre det litt enkelt for meg selv?
Eh, har jeg bestemt meg for at alle skal få luer i bursdagsgave dette skoleåret, så får alle luer.


Tjukt garn og dobbelt garn med krok 8 egner seg ypperlig til blomsterluer.
Jeg bruker i utgangspunktet mønsteret her med litt justeringer for størrelse.


Har noen et knakende godt og enkelt tips til hvordan jeg kan få fine bilder av blå og lilla garnprodukter?

Kommentarer

  1. Så fine luer. Har dessverre ikke noe godt fototips på lager. Morsomt at alle skal få luer, jeg skal og prøve meg på flest mulig hjemmelagde gaver i år jeg også. Må prøve å bruke opp litt av stoff- og garnlageret:)

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Herlige luer, med smak av både vår og sommer :o)

    SvarSlett
  4. Så fine luer :) Hjemmelaga gaver er alltid en vinner!

    SvarSlett
  5. Søte luer! Ingen fototips herfra heller, blått og lilla er vanskelig...

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg