Nei, vil ikke bruke den likevel...

 
I serien garn Månestråle ikke liker har jeg nå kommet til Rubin fra Spar Kjøp. Selv klarer hun ikke å skjønne hva hun tenkte på da hun kjøpte det.
Vel, etter en garnbyttedag så havnet det hos meg og blandet med et nøste signalgrønn Falk så ble ikke resultatet så verst.


Jeg startet å strikke genseren som en julegave til en liten fyr, men selv om jeg regnet på strikkefasthet og strikket en størrelse mindre så ble den noe for stor. Tenkte derfor at juniorhobby kunne få den og han var helt enig selv, ihvertfall i 5 sekunder. Etter det har han nektet å bruke den.
Løsningen blir nok å gjemme den i skapet til neste jul og se om den opprinnelige mottakeren har vokst inn i den.

Mønsteret er fra et gammelt hefte fra Sandnes Garn med Duett (utgått garn).

Kommentarer

  1. Så kule farger. De passet godt sammen

    SvarSlett
  2. Utrolig kul genser! Herlige farger:)

    SvarSlett
  3. Kjempe fin genser. Likte veldig godt de spreke fargene.

    SvarSlett
  4. Vårlig og fresh genser. Og små barn tenderer til å kunne vokse inne i plagg, mens jeg vokser mer ut av..

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, på et eller annet tidspunkt ble det litt enklere gitt...:-)

      Slett
  5. Det ble sprekt med limegrønt. Fin genser! Og så har du en gave på lager til neste år, ikke så dumt det.

    SvarSlett
  6. Flott genser! Artig og friskt med den spreke fargesammensetningen! :-)

    SvarSlett
  7. Herlig fargekombinasjon!
    Her har vi også noen strikkeplagg som ikke blir brukt... Enten klør de eller de har ikke rett farge. Unger altså ;)
    Men er jo kjekt å ha ferdig strikka gaver på lur.

    SvarSlett
  8. Tusen takk for alle hyggelige kommentarer!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg