Strikkenerde ei hel helg i mars?


Frister det å tilbringe ei hel helg inne i en konferansesal og bare strikke, strikke, diskutere strikking, le, se på andres strikketøy, strikke, hekle, fnise, tafse på lekkert garn, glemme at man hadde kjøpestopp på garn, strikke, skravle, strikke, skravle og strikke enda litt mer sammen med hundre andre strikkegærne damer?
(Kjønnsbalansen er noe skjev, men mannfolk er hjertelig velkommen!)

Vel, nå er det åpnet for påmelding til strikketreff i Oslo, 28.-30. mars 2014.
For mer info og påmelding se: http://strikketreff2014.blogspot.no/


Her er mer fra årets treff Oslo 2013.

Kommentarer

  1. Jaaaaaaaaaaaa det frister masse.

    SvarSlett
  2. Ja, det er så fristende at jeg måtte melde meg på sporenstreks ;-)

    SvarSlett
  3. Hørtes absolutt ikke kjedelig ut :-) Ser vel ikke bort ifra at jeg melder meg på etter hvert.

    SvarSlett
  4. Høres kjempegøy ut synes jeg. Desverre er det samme helga som scrappetreff på Toten og min sønns 14 års dag. Valgets kval...

    SvarSlett
  5. Høres kjempegøy ut synes jeg. Desverre er det samme helga som scrappetreff på Toten og min sønns 14 års dag. Valgets kval...

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg