Midt i julestria

 
Jeg har jo hørt rykter om at det er bra å ta det litt med ro i julestria, så i år har jeg fulgt rådet. Dugnaden i håndballgruppa består av hallvakter, så i to kvelder har jeg hatt hallvakt i en flott, varm og trivelig gang.
 
Fordelen med å være glad i hekling er at da er det jo bare positivt at man helt uforstyrret (de fleste gruppene har tatt juleferie, det var jo knapt folk der) kan sitte i en god campingstol fra kl 16 til 22.30. (For de som trener mellom kl 21 og 22.30 hadde selvsagt ikke tatt juleferie).
 
Siden det ikke akkurat var badetemperatur ved døra, så var det et smart valg å hekle på et pledd. Jeg kan bekrefte at alpakka er godt og varmt å sitte under + selvsagt de 4 lagene med ull og boblejakke.
 

Kommentarer

  1. Så kjempefint pledd! Adventspledd som helt fint kan brukes resten av året også!

    God helg

    SvarSlett
  2. Nydelig pledd du har lage- supert tidsfordriv i en kjedelig hall-gang!! :-D Ha ei fortsatt fin adventshelg! :-)

    SvarSlett
  3. Råstilig pledd!
    Fint å utnytte en ellers stille tid!
    Ha en riktig god jul, du og dine!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg