Bilderydding


 
Rydder i bilder her og ja det er mye.
Ifølge en avisartikkel jeg leste, drukner vi i bilder av ungene. Våre besteforeldre har kanskje ett barnebilde av seg selv, nå til dags har en gjennomsnittsunge tusenvis av bilder av seg selv før fylte fem eller noe sånt.
 
 
Jeg har også tusenvis av bilder på PC'n, og jeg sliter også stort når jeg skal velge ut bilder av ungene til årets julegave til besteforeldre - avslører ingenting her, kalender for neste år er standard gave :-)

 
Det er bilder av strikking, hekling, garn, mat, ferdige prosjekter, halvferdige prosjekter, utstyr, mønster, diagram, hagebilder, plantebilder, vinbilder, mer garn, mer strikking, mer mat, kjeler og gryter......
Bilder av ungene? Jo, de er ofte strikkemodeller, men jeg har bevisst valgt at jeg da ikke tar bilder av ansiktet forfra. Og selv om besteforeldre synes barnabarna er verdens beste, så ønsker de nok bilder som viser litt mer enn bakhodet og ryggen. Det finnes knapt et normalt bilde av dem i hele bildesamlingen min.

 
Flere som har det sånn eller er det bare meg?

Kommentarer

  1. Kjenner meg igjen ja, har også en del "anonyme" bilder av ungene i strikkeplagg, de kan jo ikke brukes til noen ting, annet enn å vise akkurat det strikkeplagget. Men innimellom er det noen blinkskudd av ungene i strikkeplagg, men så var det det med å finne bildet igjen i mengden...

    SvarSlett
  2. Ja, det dukker opp et og annet blinkskudd innimellom.
    Jeg skulle forresten ønske at jeg var like interessert i bildebehandling som i strikking, da kanskje det hadde blitt litt ordnings ;-D

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg