Utkonkurrert av Stella McCartney


Vi var på luksus-outlet i Italia i sommer. En heller svett opplevelse med tre små unger. Selv er jeg både en halv meter for høy og bred til at det er noen vits i å kjøpe klær der, men ungene fant noen kule klær de likte.
Da storesøster derimot fant et par Gucci-sølv-flip-flops til 1000 spenn, riktignok til halv pris, så sa far nei.
- men pappa, jeg trenger jo flip-flops!

Stella McCartney hadde kule, realtivt billige bruksklær til unger. Jeg likte spesielt godt at en del av klærne var fargesterke og unisex.
Men da lillesøster kom trekkende med lue i tillegg, kjente mor at hun begynte å hyperventilere, det satt ekstremt langt inne å kjøpe den.
Helt enkel lue, ikke noe spesielt med den. Ok, litt større dusk enn jeg pleier å ha på og ikke like fin felling som jeg har, ikke felling i hele tatt, den er sydd.
Men med blanding av alpakka og ull til 8 euro, så innså jeg vel at det er billigere enn å strikke den selv.

Men ja, det gjør litt vondt!

Kommentarer

  1. ha ha. Det er nok mor sine strikke sakker som vinner til slutt lell, selv om lua var kul den,
    God helg
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Kjenner igjen den ja. Vi endte opp med noen spiderman votter fra H&M her om dagen. Lua var fin!

    SvarSlett
  3. Hehe.. Jaja, sånn er det noen ganger. Men lua var fin den...

    SvarSlett
  4. Hå Hå

    ikke den verste å bli utkonkurrert av
    vel

    he he
    lo litt jeg

    Ha en strålende herlig strikkefredag:-)

    med eller uten lue på pinnen...

    SvarSlett
  5. Så fiiin ei jente! Trøst deg med at om 30 år vil hun BARE ha dine luer! ;)

    KLem & god helg

    SvarSlett
  6. Flott og fargesterk lue var det iallefall. Og så passer den jo til klærne.

    SvarSlett
  7. Hehe, jå det blir fort litt bomullsakryl fra H&M også.
    Men lua er jo forsåvidt fin, en utrolig flott farge.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg