Strikkemodellen fyller 8 år


8 år går veldig fort.

2,5 år og fikk velge antrekk til fotografering selv.





Trøstende storesøster.


Jepp, jeg bruker fortsatt enhver anledning til å publisere bildene slik at jeg føler jeg får litt valuta for pengene.

Vel, prinsesseperioden er over...



Og når man er 8 år er man kul og stor nok til å ha klassefest.


Og stor nok til å se oppgitt på mamma og si:
- Dette hadde vært mye enklere om jeg hadde hatt mobiltelefon, mamma.....

Men nei vennen, det blir det ikke, men hvis du ønsker deg noe jeg kan strikke så er jeg selvsagt mer lydhør. :-)

Kommentarer

  1. Hoho!

    Gratulerer med bursdagsbarn!

    SvarSlett
  2. Ja, ungene blir fort store!

    Du får gratulerer så mye til bursdagsbarnet fra meg, siden hun ikke har egen mobil ennå ;-)

    SvarSlett
  3. Såg på fyrste bildet og tenkte at denne ungen kan ikkje vere 8 år. Men så såg eg nedover innlegget og det stemte det , ho var jo berre 2.5 på dei fyrste bildene. Hehe Gratulera so masse med dagen i huset.

    SvarSlett
  4. Hun har blitt stor jente ser jeg :) Gratulere så mye med 8-åring.
    Nyt tiden,ungene blir så innmari fort store!

    Klem fra fru Strøm

    SvarSlett
  5. gratulerer så mye til jenta di!
    første gang jeg er her inne men ikke den siste! likte godt de gryteklutene du hadde lagd, kjempe fine!

    klem fra Kine

    SvarSlett
  6. Nydelige barn du har og gratulerer med 8åringen :)
    Kjenner godt igjen de faktene der gitt :) har ei på 11 nå, og shopping, kino, bowling er noe av det de bare MÅ gjøre...så du får trøste deg med at det blir ikke bedre med årene hehe ;);)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg