Mer adventskalender



Det er utrolig gøy med adventskalender. Og så utrolig mye fint jeg har fått, denne gangen fikk jeg et gavekort på sokker til meg selv. Tenk 4 par sokker i en kalender! Det er jo nesten så jeg lurer på hva jeg har gjort for å fortjene så mye.

Hvis noen lurer på prisnivået på denne heftige kalenderen så er den ca 700 kr og det er jo helt klart og tydelig at det ikke blir beregnet arbeidspenger.



Og det skulle nok vært en god del mer twist på bildene. Hmm. lurer på hvor det ble av dem...;-D

Kommentarer

  1. Å nydelig farge på holstgarnet. Fin julekalender du har.
    Ha en riktig god jul.

    SvarSlett
  2. Det var litt av en julekalender. Høres kjempespennende ut å være med på sånt. Fargene var nydelige. :-)

    SvarSlett
  3. Så utrolig mye fint du har fått i kalenderen din. Jeg koser meg også med mine kalendergaver. Kjempe stas, bare synd det snart er over.

    SvarSlett
  4. Tusen takk for lystipsene i innlegget under. 11-åringen i huset laget noen riktig fine lys etter din veiledning.
    Ha ei god jul:-)
    Hilsen Judith

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg