Tusen takk for hjelpa

Pausebilde av mottaker.

Tusen takk for alle tips og råd i forbindelse med montering av pleddet! Jeg har vel kommet fram til at jeg bør hekle sammen et prøvehjørne for å se hvordan det blir.

Noen har allerede etterlyst underveisbilder *host*.....
Det går ikke så fort altså. Jeg tror punkt 1 må være å kjøpe litt mer garn, jeg tror nemlig jeg har litt lite til både sammenhekling og kant rundt. Hmm, dette skjer hver gang jeg skal lage noe av restegarn, jeg ender opp med å kjøpe mer garn.

Lurer på om jeg skal sette meg et mål for fullførelse av pleddet, jul kanskje? Hadde jo vært fint å ha et pledd å sitte under når hun tidlige morgener (før mor står opp) skal sitte i sofaen og se barne-tv. At de andre to ikke har pledd... Tja, det problemet får jeg ta da. 
Stakkar, det var tydeligvis litt kaldt da vi tok bildene hun er jo helt lilla på beina. Og kanskje de burde ha vasket gulvet i studioet? Nåja, det er de gamle Fame-bildene som jeg bruker enhver anledning til å vise fram.

Kommentarer

  1. Så flotte bilder av den unge damen. Hun er nok fornøyd med den flotte kjolen sin som hun i tillegg kan se gjennom. Ha en super dag og lykke til med monteringen.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg