Sammenheklingsoppdatering


Det ble sammenhekling med fastmasker. Mulig det hadde vært finere med kjedemasker, men det får jeg vurdere neste gang.
Fikk også kjeft av mamma for at jeg monterte så tungvindt, noe hun har helt rett i, men da hadde jeg kommet så langt at jeg ikke orket å gjøre om. Irriterende at mødre bestandig skal ha rett hele tiden.....

Måtte selvsagt ut å kjøpe mer garn og det garnet er mye blankere og skarpere i fargen enn det gamle, så heldigvis startet jeg ikke å hekle sammen med det gamle. Men siden det blir litt avstand i pleddet mellom rosene og sammenheklingsstripene så går det ganske bra.

Kommentarer

  1. Teppet blir fint da;) Blir en fin kant når du hekler det sammen med en annen farge;) Jeg hekler lappene i sammen underveis jeg, hekler de sammen i siste omgang på oldemorsruten;)

    SvarSlett
  2. Synest teppet ditt blir veldig fint!!

    SvarSlett
  3. Dette blir fantastisk bra! Minner meg om at jeg har noen heklelapper liggende også...

    SvarSlett
  4. Så fint det blir. :-) Jeg hekler også sammen lappene underveis, synes det er så kjedelig å hekle dem sammen på slutten.

    SvarSlett
  5. Det blir jo kjempefint! Så bra du valgte å hekle sammen med det multirosa garnet :-)

    SvarSlett
  6. så fint det ble! Har lenge tenkt å hekle meg et sånt(har så utrolig mye restegarn..), men klarer ikke bestemme meg for hvilke ruter jeg skal hekle...likte veldig godt blomster-rutene i dette:)

    SvarSlett
  7. så flott! veldig fine fiske farger i denne mørke tiden:) ha en fin onsdag!!

    SvarSlett
  8. Fin blogg:)Teppet ditt blir kjempefint, flotte farger!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg