Mer julemesse


I tillegg til luene (det ble 3 stk) og vaskelappene (bilde kommer hvis jeg husker på det) har jeg strikket slike nyttige ting som koppvarmere(?). Jeg aner strengt tatt ikke hva disse greiene heter.
De kan også brukes som pulsvarmere hvis man ikke har ei kaffesjappe på hvert hjørne.

I forbindelse med disse måtte jeg driver litt research. Jeg trodde det var standardmål på disse kaffebegrene, men det er det ikke. 7-eleven og Narvesen har større beger enn de rene kaffebarene. Så det har blitt noen ekstra kopper kaffe i det siste, siden man nå driver med forskning. Ikke spesielt vanskelig, i en radius av 100 meter fra jobben har jeg minst 20 steder jeg kan få kjøpt kaffe.
Dvs. melk med litt kaffelukt, jeg liker ikke svart kaffe, men det kommer kanskje?

Julemessen er forøvrig på Mortensrud Menighetshus (ved kirka) kl 11-16 i morgen. Det er juleverksted for barn kl 11.30-13 og Knøttekoret synger kl 14.

Kommentarer

  1. Liker disse..flink du è =) Klem fra Elin

    SvarSlett
  2. Håper alt har gått bra på julemessa! Ha en forsatt god helg!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg