Verdens vakreste prøvelapp?


Jeg er sjelden motivert for å strikke sjal, men et fint sjal må man jo ha. Og når egne sjalsprosjekt ender som det i innlegget under så må man finne på noen annet.


Via omveier og litt bytte av fint garn er jeg nå den lykkelige eier av Elites prøvelapp av Seraphim Shawl (ravelry-lenke) av Miriam L. Felton.

Elites kommentar på ravelry: 100 x 200 cm. 36 omganger større enn oppskriften. Tabbe! Garnet “slapp” veldig mye i vask. Heretter skal jeg blokke ALLE prøvelapper!
 

Tabbe du liksom!
Det er helt PERFEKT!
Tusen takk Eli!


Jeg bare lurer, hvordan ser dine prøvelapper ut?

Kommentarer

  1. Jeg strikker jo aldri prøvelapper, men om det går an å strikke en 10 x 10 cm lapp og den ender opp som det der, så skal jeg jammen begynne med det!

    Fiiiin, flinke Elite og heldige du.

    SvarSlett
  2. Mine ser ut som genserermer, for jeg bruker ermet som prøvelapp. mye mindre å rekke opp, og vips, stemmer strikkefastheten, så er jeg jo godt igang med genseren.

    Heldige deg!

    SvarSlett
  3. Prøvelapp???
    Det der er da ingen prøvelapp,
    eller tabbe.. KNALLFINT!!

    Jeg dropper alltid å strikke prøvelapp selv, er så grusomt kjedelig.. Men sjekker mål i bredden ganske fort sånn at æ tilpasser høyden til bredden, og ja d hender strikke/hekletøyet blir til en annen mottaker enn først tenkt..

    SvarSlett
  4. Jeg signerer at dette var rett og slett en FLOTT prøvelapp ja!

    SvarSlett
  5. nydelig nydelig deilig deilg,
    -prøvelapp du liksom...
    Ha en flott mandagskveld:-)

    SvarSlett
  6. Mine prøvelapper er også temmelig stusslige i forhold til denne ja :-)

    SvarSlett
  7. Oj! Så flott dette var!

    Prøvelapp? Det har jeg adri hørt om! :P

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg