Tantes favorittunge


Jeg legger ikke skjul på at jeg har et favorittantebarn når det gjelder strikking. Nåja, de fleste av dem er jo så små at de ikke snakker ennå, så det kan jo også ha noe med saken å gjøre.
Ihvertfall er jeg svak for tanteungen som ønsker seg strikketing i bursdagsgave, faktisk så mye at jeg til og med ofrer litt Wollmeise for saken. Ikke verst, jeg er nemlig ekstremt gjerrig når det gjelder luksusgarn, så de hespene ender som oftest liggende i skapet ventende på det riktige prosjektet (som selvfølgelig aldri dukker opp).


Men faktisk så er slike enkle rillestrikkede pulsvarmere et passe perfekt prosjekt til WM, fargene er bare helt suverene.

Kommentarer

  1. ...og de er på hele tiden!

    SvarSlett
  2. Fantastiske farger. :-) Og herlig med tantebarn som vil ha strikkede klær i gave.

    SvarSlett
  3. Så stilige :D
    Koselig å strikke til tantebarn ja :)

    SvarSlett
  4. WM har virkelig supre farger og det er supert at hun er fornøyd med dem.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg