Knask eller knep


Jeg prøvde i det lengste å fortrenge denne Halloween-greia, men det er jo egentlig umulig. Så da var det bare å stresse i butikkene i dag for å fikse kostyme til juniorhobby (snakk om ekstatisk lykke for 30 kr), heksehatt til storesøster (akkurat sånn hun ønsket seg, jeg er verdens beste mor altså), godteri og ikke minst godteribøtter. Hmpf, men nei da for seint ute, godteribøttene var utsolgt. Så da gjaldt det å finne på noe smart slik at ungene skulle slippe å springe rundt med polposer. 

Dagens krisetips (gjelder å notere seg det bak øret til neste år):
Finn en tom og forholdsvis ren og tørr melkekartong, klipp av toppen.
Ta et stk oransje A4-ark og lim det rundt. Tegn på edderkopper. Stikk hull i sidene og tre igjennom svart garn til hank.

Eller hvis man er heldig så finner man ei passende bøtte som man kan pakke inn med litt oransje kartong. Og til neste år skal jeg sikkert klare å tegne på et ansikt slik som den hvite kjøpebøtta har også! For jeg ser vel ikke for meg at jeg klarer å være tidligere ute da heller. :-)

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg