Gusjegarn må brukes det også


To ganger i året (januar og juni tror jeg) har Spar-Kjøp salg på garn, og da slår selvsagt hamstergenet inn for fullt. Siden jeg bor et stykke unna så må jeg bestille på nettet. Og når man må ut med porto i tillegg så slår gjerrigheten inn også og man trykker i vilden sky for å få med seg mest mulig slik at rabatten ikke spises opp av porto.

Det smarteste hadde selvsagt vært å ha et fargekart for hånden, men i mangel av det så bestiller man  litt *host* mye av alt. Og det som da kommer i posten er selvsagt ikke helt hva man forventer. Men noe må man da bruke gusjefargene til og til kjøkkenkluter fungerer de fint. 

Kommentarer

  1. Gøy :D
    ønsker deg en fin dag
    /myr

    SvarSlett
  2. He he... klutene ble fine de! Kjenner igjen det der med at når det er så billig så må det hamstres- jeg har motsatt problem som deg.... Jobber så nært SparKjøp at jeg stadig er innom i lunsjen og da detter både det ene og det andre i kurven uten noen spesiell plan....rart med det- KAN jo få bruk for det...
    Ha en fin helg!
    klem fra Sissel

    SvarSlett
  3. Man behøver ikke å ha Spar-Kjøp i nærheten for å greie å hamstre garn, arve garn eller hva det nå er. Her er det nok å ta seg en tur i kjelleren der alt er sirlig sortert i digre bokser fra Europris. Jeg har bestemt meg for å ta en boks om gangen og bruke opp det som er der. Nå er det Finull / PT2 og Tove som blir til oldemor-ruter. Teppet skal få bo ute i hagen! Strålende helg!

    SvarSlett
  4. Kjenner absolutt igjen meg her...hahaha. Men man MÅ jo bare passe på de tilbudene som kommer:-)
    Klutene dine er fine uansett de:-)

    Jeg strikker en del av restegarn,putter det i sokker m.m. Da er det ikke så farlig at ikke fargene er helt som man tenkte. Lappetepper kan det jo også brukes til....Så jeg fortsetter å handle garn via nettet,og tar fargene som de kommer :-) God helg!

    SvarSlett
  5. Hei på deg, sannelig har du heklet gode kluter, gusjefarge eller ikke:O))
    Jeg skulle selv vært en tur til Sparkjøp for prisene skal stige, har jeg sett.
    Nyt helga, klem fra meg;)

    SvarSlett
  6. Nydelige kluter. Flott gusjefarge:))

    SvarSlett
  7. Ja, de ble faktisk ikke så verst tatt i betraktning hvordan fargene virker når de ligger der på nøstene :-)

    SvarSlett
  8. Gusjegarn, du liksom, det heter RETRO :D

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg