Strålende påske


Her i Oslo er det kjempefint vær for tiden. I dag var vi på Folkemuseet på Bygdøy, det ble en super dag i finværet. Juniorhobby la sin elsk på en karusell på lekeplassen, selv etter at han hadde falt av for tredje gang og ulte fordi han hadde vondt så ropte han: Det er gøy, en gang til!


Ungene malte påskeegg og stekte pannekaker i Trøndelagsutstillinga. Det er tross alt bare andre gang på 37 år at jeg ikke er i Trøndelag i påska, så det var greit å tilbringe dagen på et tun der jeg følte meg hjemme.
Og selvsagt fant mor noe interessant håndarbeid som måtte studeres nærmere.


Nå skal jeg stappe ungene til sengs, for deretter å sette meg på verandaen med strikketøyet. Ha en fortsatt fin kveld!

Kommentarer

  1. Folkemuseet på Bygdøy er kjempeflott. Jeg synes spesielt OBOS-blokka er fascinerende, kan stå og studere de ulike leilighetene lenge.
    Ha en fin påske du også.

    SvarSlett
  2. Vi var ikke bortom OBOS-blokka denne gangen. Tror jeg har vært der før, men jeg må nok dit en gang til.

    SvarSlett
  3. Koselig med hjemmepåske. Litt å finne på rundt der en er også :D
    ønsker deg en fin påske videre
    /myr

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg