God Påske!


Tenne-lys-sesongen er over og siden jeg har lest at strikkede vaser og beholdere er in, så har jeg pælma ut telysene (som forsåvidt ikke ble brukt så mye). Jeg kjenner at jeg liker slike flerbruksting. Det finnes faktisk et bruksområde til, når høsten kommer så kan man bruke dem som pulsvarmere. 


Påska skal tilbringes hjemme. Jeg har sjekket yr.no og det ser lovende ut for lange dager på verandaen med strikketøyet.
Eh...bør vel kanskje vaske og reparere vinterklær.....


Og selvsagt har jeg også i år et hvor-lenge-klarer-jeg-å-holde-liv-i-julestjerna-prosjekt. Jul- og påskeblomstene ser jo ganske fine ut sammen da.


Ønsker alle ei riktig fin påske!

Kommentarer

  1. God påske!
    Du har nok flere grønne fingre enn meg - her holder julestjerner knapt over nyttår ;)

    SvarSlett
  2. Veldig kjekke de der strikkepottene! Får lage noen til ting og tang, for jeg har ikke grønne fingre : )
    Ha en god påske!

    SvarSlett
  3. ...vi treffes kanskje neste uke på treff, kanskje : ) Jeg tror jeg skal finne meg noen amatører å sitte sammen med, sånn at det ikke blir så opplagt at jeg ikke kan annet enn rett og vrang (har nettopp lært kast) : )

    SvarSlett
  4. Tusen takk!

    CosiFanTutta: Gleder meg til å treffe deg på Bergenstreffet. Tror ikke du skal være bekymret for strikkenivået, vi har planer om kombinert strikk og vinpilates :-) Så selv tror jeg at det mest avanserte jeg går løs på blir et baktusskjerf....

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg