En koselig award

Jeg har fått en koselig award fra HildeP med bloggen Hildes Verden. Tusen takk, det var veldig hyggelig.




Med denne awarden følger noen morsomme spørsmål:



Ta opp nærmeste bok, og slå opp på side 18, og let frem linje 4 - hva står det der?

Oppå strikkekurven ligger Ute en vinternatt. Røde Kors Hjelpekorps i aksjon gjennom 75 år.

Der står det: Også dugnadskulturen ser ut til å være typisk norsk.

Jeg ser vel utifra den setningen av boka ser kjedelig ut, men det er den ikke den er veldig interessant.



Hva var det siste du så på TV?

Gjelder det DVD også? Vi har sikkert sett Kaptein Sabeltann fire ganger i dag. Men ellers ser jeg Hvem tror du at du er? På NRK nå, slektsforskning, i dag med Mari Maurstad.



Bortsett fra datamaskinen - hva hører du akkurat nå?

Kanskje det er riktigere å si at jeg hører på TV’n enn at jeg ser på den :-)

Når var du sist ute og hva gjorde du da?

Ute mens juniorhobby lekte. Jeg brettet pappesker og la i papircontaineren.



Hva har du på deg nå?

Skiforeningens lyseblå collegegenser med tegning av Holmenkollen fra et eller annet år jeg var frivillig mannskap i Holmenkollen under skiskyting. Samt en utrolig lite lekker og sikkert 20 år gammel treningsbukse.

Hva var den siste filmen du så?
  
Vi ser film hver fredag kveld, og denne fredagen var det Lotta i Bråkmakergata. En hel voksenfilm kan jeg ikke huske sist jeg så.



Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet?

Nei, ikke mens ungene er små. På en måte hadde det vært fint å oppleve noe annet for ungene i noen år, men alle jeg kjenner som har flyttet ut der ender det opp med at mor må være hjemmeværende og det egner jeg meg ikke til. Ok, jeg ser jo enorme mengder med strikketid, mHedvigen…..
  

Jeg ønsker å gi denne videre til Monstermønster (sjekk den heldressen hun har strikket, jeg bøyer meg i støvet, men er ikke fristet til å lage en selv *fnis*) og Hedvig.

Kommentarer

  1. Koselig du satte pris på awarden, og moro å lese dine svar : ) Ønsker deg ei flott uke! : )

    Klem Hilde

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg