Forelsket igjen....


Jeg fikk Geilsk - Bomuld og uld i kalenderen. Du verden for et nydelig garn, det er så man blir stormende forelsket med det samme.
Det eneste er vel å finne noe flott å strikke av sytråden, for tynt er det. Vurderer kanskje å strikke en hals til meg selv, lik den jeg strikket til lillesøster.


Og som man ser av bildet over så har jeg fått supermasse fint i det siste, riktignok en god del mer sjokolade enn det som ble med på bildet da :-)

Har startet å lese begge bøkene og de er er gode.
Mark Haddon:  Den merkelige hendelsen med hunden om natten
Selma Lønning Aarø: Vill ni åka mera?

Kommentarer

  1. Åhh, det garnet så veldig fint ut..., flott farge!

    God Jul og godt nytt år...

    klem

    SvarSlett
  2. Det garnet ser flott ut. Sikkert fint å bruke til en hals:)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg