Award


Jeg har vært så heldig at jeg har fått en award fra Silje. Tusen takk, det var utrolig koselig.

Med denne awarden skal man fortelle 7 ting om seg selv:
- jeg har for første gang hengt opp julegardiner
- jeg har kjøpt inn flere kilo mandler for å lage marsipan og julegodteri – men er usikker på om jeg rekker å lage noe
- vi spiser pinnekjøtt på julaften
- jeg elsker tørre småkaker
- jeg samler på julepynt i glass fra Hadeland Glassverk
- jeg har bestandig trodd at jeg er veldig julete av meg, men har de siste årene innsett at det er jeg ikke
- den aller fineste julepynten jeg har er ei oransje julekule med gullbånd som jeg fikk da jeg var lita



Jeg sender awarden videre til ASK og Cosifantutta.

Ha en strålende førjulstid!

Kommentarer

  1. Gratulerer med award! Jeg også elsker glassting!Har mye fra både hadeland og andre merker:) Også har jeg faktisk også kjøpt inn flere kilo med mandler, men det ser dårlig ut med baksten her å:) Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Takk for awarden! Skal nok følge opp i bloggen min :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg