Feriefyll

Ja, på bloggen altså :-)
Jeg har fått en del utfordringer de siste månedene som jeg har spart til nå (eh, glemt heter det vel).

Denne har jeg fått fra PerJorun, tusen takk!


- Takk og link til den som har sendt den til deg
- Link til 7 andre bloggere og spre glede
- Fortell 7 ting om deg selv

Nå er det jo midt i ferien og folk har litt andre ting å ta seg til enn å henge på PC’n (hmmm, kanskje jeg burde slå av og gå ut i stedet?), så jeg sier heller at er det noen som leser dette som har lyst på denne utfordringen så ta den!

Men altså 7 ting om meg:

- Som ungdom drev jeg aktivt med skyting (nå føler jeg meg fortsatt ung, men det blir lite skyting)

- Jeg er dataingeniør

- Jeg liker opera og var faktisk på åpningen av operaen – fantastisk, men jeg kjente ikke så mange der da. Men det så ut til at alle kjente Jens og Jonas. Lurer på om de hadde latt som de kjente meg hvis jeg hadde gått bort og latt som jeg kjente dem?

- Jeg liker ikke tomat. Jeg tolererer det i mat, men prøver fortvilt å unngå å få med tomatbiter når jeg forsyner meg av salaten

- Før barn gikk vi mye på kino, nå har jeg ikke vært på kino på 3,5 år

- Jeg har bodd 4 uker i Ålesund (Et kort opphold på Møre og Romsdal Fiskeritekniske høgskole)

- Jeg bor 10 meter fra en slalåmbakke, men er elendig på slalåm. Har nå kjøpt meg utstyr så planen er å bli litt bedre til vinteren. (Noen som kjenner en kjekk instruktør?)

Kommentarer

Populære innlegg