Slitsomt med loppis


Av og til henger jeg litt inne på http://www.sykroken.net/ og i disse tider er det mye snakk om loppemarked og mulighetene for stoffkjøp der. Vel, lettpåvirkelig som jeg er så raska jeg med meg ei søt gardin, men hva jeg skal bruke den til har jeg ingen anelse om. En god start vil kanskje være å ta fram symaskina?

Storesøster lurte på om vi kunne kjøpe litt klær.
- Du skjønner mamma, jeg er litt interessert i mote!
Jeg ser vel tegninga allerede nå hva pengene mine kommer til å bli brukt på i åra framover. Men foreløpig er lykken stor over 2 stappfulle remaposer med klær fra loppemarked, fine og meget billig :-)

Lillesøster ble derimot veldig sliten av loppis og da vi skulle spise middag så fant vi ikke igjen ungen. Vi lette på rommet, men der fant vi bare ei tom seng. Men legg merke til hvilken bamse hun har i senga, det er fortsatt mors hjemmestrikkede som gjelder :-)


Hun hadde tatt med seg dyna til stua og lagt seg der :-)

Kommentarer

  1. Heisann!
    Disse ungene vet når man skal ta en rast! Jeg har mange ganger vært på loppemarked og kjøpt ting som jeg ikke helt hva skal brukes til:) Noe går tilbake til loppemarked, og noe finner jeg ut etterhvert hva jeg gjøre med;)
    Håper du får en fin uke, hilsen Ellen:)

    SvarSlett
  2. Fint med loppemarked, du finner kanskje inspirasjon hos Den god fee til hva du kan gjøre med stoffet ditt?
    Lillesøster er nå ei artig lita frøken :-)

    SvarSlett
  3. Nydelig stoff du fikk tak i, må gå på loppemarked jeg også. Virker som det er der skattene er :)

    SvarSlett
  4. Så artig skrevet innlegg. Loppis er slitsomt, men av og til artig også, ihvertfall om man er så heldig å komme over noen riktige skatter. Vidunderlig at barna ønsker å kjøpe klær på loppis, siden de er "litt interessert" i mote.

    SvarSlett
  5. Det fins vel knapt noe vakrere enn sovende barn. Heldig mamma!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg