Voksen, allerede??

Mamma, jeg begynner å bli voksen!
Hæ?
Ja, i går....

Riktignok går tida fort og jeg inrømmer at jeg gleder meg til alle 3 går på dass alene uten hjelp, men jeg tror nok det er en liten stund til 3-åringen blir voksen :-)


Å ha en egen adventskalender er morsomt, jeg anbefaler alle å ha en til neste år - og da ikke sjokokalenderen til 9,90 på Rema :-)

I går fikk jeg ei kjempeflott bok Min jul av Tove Fevang. Og i dag fikk jeg mønster på julekule- og påskeeggpynt, samt to poser spennende te med Pære og Guava - den gleder jeg meg til å smake.
Tusen takk Mångsysslare.

Og Anton...Hvilken anton? Anton Berg? Nei, han har jeg ikke sett.....:-)

Kommentarer

  1. hehe, Anton Berg blir aldri lenge her i huset;-D
    Flotte julekalendergaver du har fått!

    SvarSlett
  2. Ja å bytte julegavekalender er absolutt å anbefale. Det er utrolig trivelig å stå opp å pakke opp en pakke helt til seg selv, også er jo de vi bytter med så flink til å oppfylle våre ønsker!!
    Jeg ønsker deg en hyggelig førjulstid og at julegavekalendern vil spre litt glede hver dag:)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg