Mødre og svigermødre...

er egentlig ganske kjekt, så nå er vi klare for nedtelling til jul her i huset.


Svigermor står for barnekalenderen og jentene får pakke annenhver dag, juniorhobby får en pakke en gang i blant. Det er også hun som har brodert den fine kalenderen.

Selv bytter jeg kalender med Mångsysslare i år. Den gleder jeg meg kjempemye til å åpne. Må se om jeg finner noe mer inspirerende å legge kalenderen i enn pakkeska den kom i :-)

Men når man snakker om post så kom det en fin pakke i helga. Mamma har strikket Victoria-, Børre- og Akayalue. Så nå er vi klar for Jul i Svingen. Mønstret har hun funnet på bloggen til Liv-Toril.

Kommentarer

  1. Alltid like koselig med adventskalender :D
    Flotte luer
    Ha en fin 1.desember

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg