Monteringsvegring

Jeg lider av trådfestingsvegring. I dag dro jeg fram de prosjektene som venter på trådfesting og montering.


Status ble:
X antall kopptuer og grytekluter som trådene må festes på.
Blått sjal som trådene må festes på og hekles en kant på.
Rosa kjole som må festes tråder på, monteres og strikkes hals- og ermekanter.
Hvit kjole som jeg brukte 1 uke på å strikke, nå har jeg brukt 1 måned på å klare å sy i ermer!
Lilla kjole som mangler en knapp.
Utrolig hvor lang tid det tar å få sydd i en knapp......

Vel, full av angst for nål og tråd startet jeg heller på et nytt prosjekt: Strikk Redd Barna-bamsen! Akkurat som dette ikke blir tusen tråder å feste.....

Nå er jeg litt usikker på om det er for seint å sende den inn, alle sider som omhandler temaet på Redd Barna sine sider er utilgjengelige. Vel, jeg har da tre unger selv så det er sikkert noen som vil kose med den hjemme også. Eller kanskje jeg bruker så lang tid på å feste trådene at det kommer en ny kampanje før jeg er ferdig :-)

Kommentarer

  1. Så flink du har vært, er liksom værst før man kommer i gang ;0)
    Syns du skal skryte uhemmet av deg selv!!

    SvarSlett
  2. hehe... skjønner ikke at det er så fælt.. montere og feste tråder, altså ;-)
    Selv er jeg ei slik ei som fester tråder og monterer med ei gang; gjerne etterhvert som jeg kan komme til på strikketøyet :-o

    Mye flott du har laget. Så kast deg i monteringen å få det ferdig, hehe

    SvarSlett
  3. Man må ta slike skippertak av og til. Her syes det lukkekanter. Trådfesting er også på planen..

    SvarSlett
  4. He,he.. kjenner meg godt igjen der ja. Å feste tråder er ikke noe kjekt.. Masse fint du har laget:-)

    SvarSlett
  5. Takk for hyggelige oppmuntringer :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg