Mason-Dixon knitting

Jeg har lest (ja, nettopp lest) strikkebøker i det siste.
Mason-Dixon Knitting, bok 1 og 2.

Bøkene er skrevet av to amerikanske strikkedamer som fant hverandre på nettet og som etter hvert lagde en blogg sammen http://www.masondixonknitting.com/ og nå også bøker.

Her er det fine bilder, historier, mønster og tips om hverandre. Inspirerende og morsomt å lese. Hvis du synes det er morsomt å lese om strikkerelaterte ting så vil jeg anbefale bøkene, men er du på utkikk etter strikkebøker pga mønstrene så tror jeg at jeg ville valgt noen andre for jeg er ikke så sikker på om disse mønstrene er så imponerende. Det er selvsagt et par utrolig flotte ting, men det er mye som du ikke trenger mønster på også.

Altså: Mest for lesing. Ypperlig dolektyre :-)

Kommentarer

  1. Takk for at du deler!! Hos meg er det siste boka til Herbjørg Wassmo som troner på nattbordet ;0)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg