Klar for Halloweenfest?

Vel, jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt å pynte meg for å kjøre ungene på fest, men spørs om jeg må revurdere det :-)

Kjolen ble sydd til en 30-årsdagsfest som ble holdt samme dag som Märtha og Ari giftet seg. Og hva passet vel bedre enn å stille i full galla da :-) Og av alle lykketreff så solgte sybutikken ut disse stoffene i passende farger til en latterlig lav pris (ikke så rart egentlig, det mintgrønne ligner på tynt regnjakkestoff, bortsett fra at det ikke holder vannet ute), så det ble ikke så dyre kjoler - vi sydde faktisk 5 stk! Sømmene ble så som så - det er derfor bildet er svært uskarpt og umulig å studere i detalj :-)

Nå har kjolen ligget sammenkrøllet i en pose i 7 år (burde selvfølgelig tatt en runde med strykejernet før jeg stilte til posering :-) og passer fortsatt! Diademet er riktignok forsvunnet, mest sannsynlig inn på prinsesserommet :-)

Inspirert av Se&Hør må det selvsagt være masse bling på gallabilder *fnis*.

Kommentarer

  1. Wow, her var det kongelig touch;) Kjempeflott!
    Kos deg resten av helga og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Vel.. Den var jo definitivt veldig skremmende, så burde passe ypperlig! :-D

    SvarSlett
  3. Alla rikingar blir ju körda på fest av sjafförer i kostym, tänker att din verkligen blir husket :)

    SvarSlett
  4. Hehe... For et fantastisk kostyme :->
    Satt klistret til TV-en jeg også under eventyrbryllupet, men dårlig med kostyme på meg :-)

    SvarSlett
  5. Dette hadde jeg glemt :-) Fnis, hurra! TL

    SvarSlett
  6. Stilig! Også så artig å få se bilde av deg!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg