Endelig!

I dag overtar vi nøklene!

Kommentarer

  1. Så spennende! Ser jo bare helt rått ut :) Lykke til med flytting!

    SvarSlett
  2. Oi!så fin hus,gratulerer og lykke til i flyttesjauen:)

    SvarSlett
  3. Hei!
    Fyrst vil eg ynskja dykk lukka til!
    :)
    Du har mykje fint på bloggen din. Eg likte spesielt godt gryteklutane i vaffelhekling. Dei er makne eit par eg fekk av farmor mi for mange år sida. Trur nok eg kjem til å fylja instruksane dine og hekla meg eit par sjølv, då dei andre er heilt utslitt.
    Ynskjer deg ei fin veke!
    Helsingar frå Siri

    SvarSlett
  4. Så spennende! Gratulerer så mye! Ser jo superflott ut:-)

    SvarSlett
  5. Så¨gøy!!! da vet du hva du skal gjøre dagene fremover :)

    SvarSlett
  6. Gratulerer med nyt hus!!
    Ser kjempefint ut!

    SvarSlett
  7. Så heldig dere er, tenk så spennende. Lykke til med flyttesjauen og det som ellers følger med. Venter spent på bilder!!

    SvarSlett
  8. Gratulerer og lykke til i nytt hus .-)) spennende

    SvarSlett
  9. Tusen takk. Det kommer nok noen bilder sånn plutselig etterhvert :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg