Begynt å tenke på jul?

Hobbyboden finnes det et eget juleforum som åpnet 1.september. Jeg er forsåvidt medlem, men jeg kjenner at jeg ikke er helt i julemodus ennå :-)

Det jeg derimot har meldt meg på er Julekalendervenn. I fjor arrangerte Briti julekalenderbytte slik at vi som ville fikk tildelt en venn og så lagde vi en adventskalender til denne vennen. Det var utrolig gøy. Like spennende hver dag i desember.

Synes du tanken på å lage en kalender er litt for slitsomt, så er Briti i superjulestemning allerede og lodder ut en adventskalender i bloggen sin.

Kommentarer

  1. HEi til deg:) Takker for hyggelig kommentar og link inn til meg:)
    Koselig at du vil være med på min julegavekalenderlotteri, det kan jo bli deg og da blir det jo hele to å følge med på:)
    Den som venter for se:)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg