Luer til huer på SUS

Margot samler inn luer til kreftavdelingen på Stavanger Universistetssykehus.
Les mer om det i lue-bloggen.

Første lua jeg strikket i sandnes duett ble alt for stor. Selv ikke det største kjøtthuet kunne fylle ut den :-) Så jeg tovet den på 40 grader. Tørket den på varmekablene og den ble da tørket i en stilling som gjorde at jeg fikk et par stygge bretter på den. La den derfor i vann og stappet en ballong inni den for å holde fasongen (fant ingen ball - så hvis noen lurer på gaveønsker til barna så har vi tydeligvis ingen baller lengre)


Lua ble utrolig myk og god.
Juniorhobby stiller som vanlig som modell, han klager heller aldri over fargene :-)

Kommentarer

  1. flott lue til en god sak :9 og modellen var joe superflink

    SvarSlett
  2. okei, legger til rett adresse jeg, bloggen Torills blogg over her er lite oppe og går, Bør kanskje logge meg på med rett adresse :)))

    SvarSlett
  3. Lua er fin og modeller har en nydelig profil.

    SvarSlett
  4. Oj, så Duett tover, altså. Fin lue! Takk for sist, det var veldig koselig.

    SvarSlett
  5. Veldig fin lue. Og et veldig smart tips for å få toveluer i fasong. Vi har laget mange og har brukt plastboller, men mye kjekkere med ballong.

    SvarSlett
  6. Den så myk og god ut ja. Fin luemodell det der. :o)

    SvarSlett
  7. Den lua så god ut!
    Morsomt å se deg i RL isted også! :-)

    SvarSlett
  8. Jeg er også enig i at modellen er veldig søt :-)

    SvarSlett
  9. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg