Mor har også julekalender :-)

Hobbyboden har vi en julekalenderbytting i år. Vi får tildelt en julekalendervenn og lager kalendergaver til hverandre. Hildep er min venn.

Siden adventskalenderen er opptatt av jentene så ser min kalender slik ut:
På en annen side er det en fordel at mine pakker ikke henger sammen med deres, for nå kan jeg åpne mine pakker på morgenen og ikke ved barne-tv tid :-)
I går fikk jeg mønster på juleduken og i dag fikk jeg garnet, så nå sitter jeg og vurderer om jeg skal bruke nål 1,25 eller 1,5. Har egentlig ikke tid til å hekle denne, men tror nok jeg må nok starte likevel :-)

Kommentarer

  1. Oj, det var et lekkert mønster. Gleder meg til å se bilde av den ferdige duken :,)

    SvarSlett
  2. Så kjekt at du likte det mønsteret.
    Tusen takk for stoffet og nøstet

    SvarSlett
  3. Den har eg hekla ;) I julerødt..
    Myyykje flott i bloggen din, kjem nok igjen ;)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg