Adventskalender

Det er utrolig artig med egen adventskalender. Hildep har laget til meg og det er like spennende hver dag å åpne pakkene.

De siste dagene har jeg fått maxi heklegarn, teboks med urtete, sjokolade og i dag fikk jeg en flott oppskrift på heklebrikker.
Teboksen har jentene stukket av med, jeg sitter kun igjen med lokket og teposer :-) Heklebrikken i "hardangersøm" skal jeg hekle for å ha på dekketallerkenene våre.
Ellers hekler jeg pulsvarmere. Er ferdig å hekle to sett, så nå gjenstår kun å få montert :-)

Kommentarer

  1. Så heldig du er:) Likte fargene på pulsvarmerne kjempe godt:) Ha fortsatt ei fin adventstid og kos deg med kalenderen din.

    SvarSlett
  2. Hmm, kanskje jeg skal ønske meg pulsvarmere til bursdagen min :-) Likte veldig godt den lilla fargen, ellers så er jo svart alltid passende.

    SvarSlett
  3. Du kan få både svarte og lilla til bursdagen vettu :-)

    SvarSlett
  4. Heisann :-)
    Det er morsomt med disse adventskalenderpakkene, like spennende hver dag. :-)
    Så utrolig flott mønster og farger på pulsvarmerne, gøy å lage slike og det går jo fryktelig fort. :-)
    Så forresten at du har laget kokebokblogg, myyye som så godt ut der inne så den er bokmerket. :-)

    Ha en fin dag. :-)

    SvarSlett
  5. Så flott mønster det er på pulsvantene:)
    Nå fikk jeg litt lyst til å ta opp heklekroken jeg også!

    SvarSlett
  6. saa fine de heklebrikkene var! har helt dilla paa saant jeg! om jeg bare hadde tid til aa sette meg ned a lage dem..det er jo en annen sak. kos deg videre med pakkene dine

    SvarSlett
  7. Så fine kalendervenngaver. Det må da være veldig koselig.
    Flotte pulsvarmere, du viser dem vel når de er ferdig montert?

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg