Ei fin helg

Lørdag ble tilbrakt på Tusenfryd. Jeg ble imponert over hvor mye det var for små barn (2 og 4 år). Verdens minste berg og dalbane var definitivt verdens morsomste hvis man hørte på skrattingen til 2-åringen. Ellers var det akkurat passe med folk der på lørdag, såpass mye at man fikk stå bittelitt i kø, men så lite at man ikke ble lei :-)
Her sitter jentene å venter på "supersplashet" med vann.

Søndag feiret jeg bursdag på forskudd. Av 4-åringen fikk jeg en leksjon om at fisking og godteposer var en viktig del av bursdagsfeiring. Så mor som ikke hadde forberedt godis eller annet stæsj til dette stakk hodet inn i skapet på badet og dro fram leppestift- og bodylotionprøver. Prinsessene ble etterhvert svært så fine :-)

Og heldige meg fikk noen kjempefine gaver: Knit Picks Harmony Wood fra min svigerinne og et kjempefint nålebrev fra Hobbysjel.



Sånn ellers på hobbyfronten går det i calorimetry :-) Nå er det et par rosa som er på pinnene.

Kommentarer

Populære innlegg